top of page


Kurumsal Anket Panelleri Kullanıcı Kılavuzu
GENEL BİLGİLER
-
Üyelik ve kredi satın alma
-
Kredi yükleme
-
Üye girişi
ANKET PANELLERİ KULLANMA KILAVUZU
-
Anket Linki Gönder
-
Yönetici İşlemleri
-
Dönem Tanımla
-
Anket Grubu ve Soru Seçimi Sihirbazı
-
Anket sorularının oluşturulması
-
-
-
Raporlar
-
Çalışan memnuniyeti, kurum kültürü ve yönetsel check-up anketleri için
-
Müşteri memnuniyeti anketi için
-
-
Rapor Formatı

Sepete ekle
Doğrudan satın alma
Sipariş talep formuyla satın alma
GENEL BİLGİLER
-
Üyelik ve kredi satın alma
MOERS sisteminde üyelik ve kredi satın alma işlemlerini üç şekilde yapabilirsiniz:
-
Sepete ekle
-
www.moers.com.tr web sitesinde sayfanın üst tarafında yer alan ÜRÜN SATIN AL sekmesine tıklayın. Çıkan sayfada satın almak istediğiniz ürünü ve miktarını sepete ekleyin ve ÖDEME butonuna basın. Sayfanın solunda size ya da kurumunuza fatura kesebilmemiz için önce Kurumsal Fatura mı, Bireysel Fatura mı istediğinizi işaretleyip sizden istenen bilgileri kaydedin ve sonra DEVAM butonuna tıklayın. Ardından çıkan sayfadaki DEVAM butonuna basın ve ödeme yöntemi olarak Bankamatik ve Kredi Kartı seçeneğini işaretleyip DEVAM butonuna tıklayınız. Şimdi kredi kartı bilgilerimizi girip ÖDE butonuna basıyoruz. MOERS ödeme sistemi Iyzico güvencesinde ve Üç Boyutlu Güvenlik Sistemi’yle ödemelerinizde garanti sağlanmaktadır. MOERS ödeme sisteminde hiçbir kart bilgisi depolanmaz ve kaydedilmez. Dolayısıyla bilgileriniz güvence altındadır. E-Faturanız en çok 2 işgünü içinde mail adresinize gönderilecektir.
-
-
Doğrudan satın alma
-
0850 532 80 30 nolu Müşteri Destek Hattımızı arayarak doğrudan sipariş verebilirsiniz. Bunun için kurum ve fatura bilgilerini yanınızda bulundurunuz. Bu seçenekte size vereceğimiz IBAN’a ödemenizi EFT ya da havaleyle yapabilirsiniz. E-Faturanız en çok 2 işgünü içinde mail adresinize gönderilecektir.
-
-
Sipariş talep formuyla satın alma
-
www.moers.com.tr web sitemizin üst kısmında yer alan KAMPANYALAR sayfasına girin. Size uygun kampanyaddaki ürün ya da ürünleri seçip SİPARİŞ VER butonuna tıklayın. Ardından yönlendirildiğiniz form alanındaki Sipariş Formu’nu doldurup siparişi onaylayın. Bu seçenekte size vereceğimiz IBAN’a ödemenizi EFT ya da havaleyle yapabilirsiniz. E-Faturanız en çok 2 işgünü içinde mail adresinize gönderilecektir.
-
-
Kredi yükleme
Hangi yolla kredi satın alırsanız alın ödemeniz hesaplarımıza ulaştıktan sonra maksimum 24 saat içinde üyelik ve kredi yükleme işleminiz tamamlanacak ve vermiş olduğunuz maile; kullanıcı adınız ve geçici şifreniz iletilecektir. Bu aşamadan sonra isteğinize bağlı olarak dilerseniz test ya da anket panellerinin giriş sayfasında Yönetici İşlemleri sekmesinin altında bulunan Şifre Değiştir sekmesinden geçici şifrenizi değiştirebilirsiniz ya da size iletilen şifre ile paneldeki işlemlerinize devam edebilirsiniz. Şimdi artık sistemi ve satın aldığınız ürünlerimizi kullanmaya başlayabilirsiniz.
-
Üye girişi
Web sitemizin üst sağ tarafında yer alan ÜYE GİRİŞİ sekmesinden tüm ürünlerimize giriş yapabilirsiniz. Bunun için hangi ürüne giriş yapacaksanız o ürünü seçip tıkladığınızda gelen sayfada sizden kullanıcı adınızı ve şifrenizi girmeniz istenecektir. Bu bilgileri girdikten sonra 1 kez BENİ HATIRLA seçeneğini işaretlemeniz sistemin sizi hatırlaması için yeterli olacaktır. Ardından BEN ROBOT DEĞİLİM kutucuğunu işaretleyip ÜYE GİRİŞİ butonuna tıklamanız halinde artık Test ya da Anket Paneli’nde işlem yapabileceksiniz.
ANKET PANELLERİ KULLANMA KILAVUZU
-
Anket Linki Gönder
-
Personel/Firma Listesi (Personel/Firma Ekle)
Anket çözdürmek istediğiniz kişileri/firmaları belirlemenize ve anketleri o kişilere veya firmalara göndermenize yarayan sekmedir. Bu sekmede öncelikle PERSONEL LİSTESİ ya da FİRMA LİSTESİ sayfasından PERSONEL EKLE/FİRMA EKLE butonuna tıklayıp anket çözdürmek istediğiniz kişi ya da firmayla ilgili istenen bilgileri girerek KAYDET kutucuğuna tıklamalısınız. Anketi çözmesini istediğiniz tüm kişileri/firmaları kaydedip listeledikten sonra LİSTEYE GERİ DÖN butonuna tıklayarak yeniden personel ya da firma listenize dönebilirsiniz.
-
Anket Linki Gönderme İşlemi
İlk olarak tüm kişilerin ya da firmaların kaydedildiği personel veya firma listenizde; kişi/firma isimlerinin solunda bulunan kutucukları işaretleyerek anket linki göndermek istediğiniz tüm kişi ya da firmaları belirleyin. Ardından “Açık Rıza Metni, Üyelik Sözleşmesi ve Aydınlatma Metni'ni okudum. Kabul ediyorum” yazısının başındaki kutucuğu işaretleyip GÖNDER butonuna basınız. Sistem size linkin gönderildiğine ilişkin geri bildirimde bulunacaktır.
Bu sayfanın altında ise anket linki gönderdiğiniz kişi ya da firmaların listesini, anketin çözülüp çözülmediğini; çözülmüşse zamanını görebilirsiniz.
-
Yönetici İşlemleri
-
Dönem Tanımla
Öncelikle anketin dönemi oluşturulmalıdır. Bunun için YÖNETİCİ İŞLEMLERİ sekmesinin altında DÖNEM TANIMLA sayfasına gidilmelidir. YENİ DÖNEM EKLE sekmesi üzerinden döneme bir ad verilmeli, anketin başlayacağı ve sona ereceği tarihler kaydedilip GÜNCELLE butonuna basılmalıdır.
-
Anket Grubu ve Soru Seçimi Sihirbazı
-
Anket sorularının oluşturulması
-
Çalışan memnuniyeti ve müşteri memnuniyeti anketleri için; kurumunuza özel soruların listesi MOERS yetkililerine iletilmelidir. Soru sayısında herhangi bir sınır yoktur. Anket soruları MOERS tarafından sisteme girilecektir.
-
Kurum kültürü ve yönetsel check-up anketleri için; bu anketlerin soruları önceden belirlenmiş olup sorularda bir ekleme ya da çıkarma yapmak söz konusu değildir.
-
-
-
Raporlar
-
Çalışan memnuniyeti, kurum kültürü ve yönetsel check-up anketleri için;
-
Karşılaştırmalı Toplu Rapor: Bu sekmeden toplu rapor alabilirsiniz. Birden fazla dönem söz konusuysa dönemler arası karşılaştırmalı raporu buradan görebilirsiniz.
-
Dönem Bazlı Rapor: Seçilen dönem bazında toplu raporu buradan alabilirsiniz. Birden fazla dönem söz konusuysa dönem seçmeniz gerekir.
-
Yaka Rengine Göre Rapor: Belirlediğiniz yaka renklerine göre farklı raporu bu sekmeden alabilirsiniz. Bunun için görmek istediğiniz yaka rengini seçmeniz gerekir.
-
Departmanlara Göre Rapor: Sistemde tanımladığınız departmanlara göre farklı raporu bu sekmeden alabilirsiniz. Bunun için görmek istediğiniz departmanın adını seçmeniz gerekir.
-
-
Müşteri memnuniyeti anketi için;
-
Karşılaştırmalı Toplu Rapor: Bu sekmeden toplu rapor alabilirsiniz. Birden fazla dönem söz konusuysa dönemler arası karşılaştırmalı raporu buradan görebilirsiniz.
-
Dönem Bazlı Rapor: Seçilen dönem bazında toplu raporu buradan alabilirsiniz. Birden fazla dönem söz konusuysa dönem seçmeniz gerekir.
-
Sektörlere Göre Rapor: Belirlediğiniz sektörlere göre farklı raporu bu sekmeden alabilirsiniz. Bunun için görmek istediğiniz sektörü seçmeniz gerekir.
-
Müşteri Tipine Göre Rapor: Sistemde tanımladığınız müşteri tipine göre farklı raporu bu sekmeden alabilirsiniz. Bunun için görmek istediğiniz müşteri tipini (Kurumsal/Bireysel) seçmeniz gerekir.
-
Firma Bazında Memnuniyet Sıralaması: Müşterilerinizin memnuniyet durumunu firma bazında ayrı ayrı bu sekme altında görebilir, değerlendirebilirsiniz. Bunun için görmek istediğiniz firmanın adını seçmelisiniz.
-
-
-
Rapor Formatı
Raporları yazdırmak ya da PDF olarak kaydetmek için CTRL+P tuşlarına basarak yazıcı seçimi veya PDF olarak kaydet seçeneklerinden birini seçmelisiniz.
Dönem Tanımla
Yaka Rengine Göre Rapor
Sektörlere Göre Rapor
Müşteri Tipine Göre Rapor
Firma Bazında Memnuniyet Sıralaması
Kredi yükleme
Üye girişi
Personel/Firma Listesi (Personel/Firma Ekle)
Anket Linki Gönderme İşlemi
Çalışan memnuniyeti ve müşteri memnuniyeti anketleri için
Kurum kültürü ve yönetsel check-up anketleri için
Karşılaştırmalı Toplu Rapor
Dönem Bazlı Rapor
Departmanlara Göre Rapor
Karşılaştırmalı Toplu Rapor
Dönem Bazlı Rapor
Rapor Formatı
bottom of page